Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Nie znaleziono żądanej podstrony!

Nie znaleziono żądanej podstrony.

 

ludzi, którzy skorzystali z coachingu deklaruje, że są po prostu bardziej szczęśliwi.

 

amerykańskich menadżerów wyższego szczebla korzysta regularnie z coachingu.

 

firm w Wielkiej Brytanii zatrudnia na stałe coachów dla swoich pracowników.

 

amerykańskich menadżerów jako główne korzyści płynące z coachingu wymienia: zdecydowane zredukowanie poziomu stresu, lepszy work-life balance, większą samoświadomość i skuteczniejsze osiąganie wyznaczonych celów.

 

Firmy z listy Fortune 500, na której znajduje się pół tysiąca największych amerykańskich przedsiębiorstw, deklarują „529% zwrotu z inwestycji w coaching plus wiele niematerialnych korzyści”.

 

menadżerów zapytanych o główną wartość, jaką ich zespoły uzyskały w procesie coachingowym, wskazuje na zwiększenie motywacji, a 80% zauważyło, że ludzie chętniej biorą na siebie odpowiedzialność i wykazują większą inicjatywę.

METODOLOGIA I CZAS TRWANIA

 

 

SPOTYKAMY SIĘ W REALU LUB ONLINE NA ZOOMIE, SKYPIE LUB TEAMSACH

Coaching jest procesem opierającym się na serii spotkań indywidualnych (klient - coach), przebiegających w atmosferze całkowitego zaufania i poufności. Pojedyncza sesja trwa 60 minut, a ich ilość w zależności od stopnia złożoności wyzwania stojącego przed klientem waha się od 4 do 8. Pomiędzy spotkaniami następuje okres dwutygodniowej przerwy podczas której osoba przechodząca proces ma czas na testowanie wypracowanych narzędzi i wprowadzenie w życie zadeklarowanych zmian.

Każda kolejna sesja zaczyna się od podsumowanie ostatnich 14 dni, ustalenia co zadziałało, co należy jeszcze ulepszyć, a co zrobić inaczej w przyszłości. Dzięki temu klient ma poczucie spójności, oraz nieprzerwanego doskonalenia w wybranym przez siebie zakresie.

 

 

 

OBSZARY PRACY COACHINGOWEJ

 

Executive coaching (kadra zarządzająca, dyrektorzy, menadżerowie średniego i wyższego szczebla).

Sales coaching (dział sprzedaży i obsługi klienta).

Business coaching (zwiększenie skuteczności i tempa rozwoju biznesu).

Career coaching (wsparcie w zakresie rozwoju kompetencji i talentów, wzrostu efektywności, work-life balance).

Life coaching (wzmocnienie kompetencji, przyspieszenie realizacji celów, praca z emocjami, work-life balance)