-
Koszyk jest pusty!
REGULAMIN SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO
Właścicielem sklepu internetowego www.piotrcielecki.pl jest firma
Piotr Cielecki, ul. Narutowicza 75c/12, 90-1332 Łódź.
NIP 7272736078; REGON 369217720
Nazwa banku: PKO BP
Konto PLN: 57 1020 1055 0000 9102 0518 5287
Tel. 501 597 233
Mail: kontakt@piotrcielecki.pl
będąca płatnikiem podatku VAT zwana dalej Sprzedającym.
1. Sklep realizuje
zamówienia na terenie Polski.
2. Złożenie
zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
3. Sklep oferuje szkolenia,
warsztaty, coachingi, prelekcje motywacyjne, oraz książki.
Rejestracja klienta
4. Klient
zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza rejestracji".
Klient wypełnia formularz rejestracji. Prawidłowo wypełniony formularz
rejestracji wymaga uzupełnienia wszystkich pól oznaczonych gwiazdką. Po wypełnieniu formularza Klient przechodzi
przez wszystkie etapy zamówienia. Nieprawidłowo wypełnione formularze
zamówienia nie będą rozpatrywane.
Przyjęcie i realizacje zamówienia
5. Przez złożenie
zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia"
znajdującego się na stronach sklepu.
Po otrzymaniu zamówienia system informatyczny sklepu
generuje automatycznie e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest
przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia.
Zamówienie zostaje zarejestrowane w systemie informatycznym sklepu.
6. Osoba fizyczna
składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność
do czynności prawnych. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda
rodzica lub opiekuna.
7. Sprzedający
zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane
podane przez Kupującego w formularzu będą niepełne; podanie kontaktowego adresu
poczty elektronicznej (e-mail) oraz numeru telefonu ułatwi rozwiązania
ewentualnych zastrzeżeń dotyczących zamówienia.
Ceny, dostawy, metody płatności
8. Ceny towarów znajdujących się w ofercie
Sklepu Internetowego wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Podane ceny obejmują koszt
przesyłki.
9. Dla zamówień,
których cena wymaga uprzedniego ustalenia z klientem (warsztaty, coachingi, niektóre szkolenia,
prelekcje motywacyjne), koszt ustalany jest telefonicznie lub e-mailem.
10. Sprzedający
zobowiązuje się w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzić
zamówienie u Kupującego drogą internetową lub telefoniczną. Czas ten może
zostać wydłużony w przypadku, gdy wypada on w dni uznane za wolne od pracy
(niedziele i święta). Jeżeli w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia,
zamówienia nie uda się potwierdzić umowa nie dochodzi do skutku. W przypadku
stwierdzenia niezgodności podanych danych, zastrzegamy sobie prawo do odmowy
realizacji zamówienia, o czym zamawiający zostanie bezzwłocznie poinformowany.
11. Terminy
realizacji zamówień wynoszą od 1-5 dni, ewentualne wydłużenia terminu dostawy
będą uzgadniane indywidualnie z Kupującym.
12. Każda transakcja
zakupu może być potwierdzana FAKTURĄ VAT.
13. Zamówienie
zostanie niezwłocznie zrealizowane po wpłynięciu należności na konto
Sprzedającego. Zamówiony towar wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy (faktura
VAT) zostają dostarczone Klientowi w sposób wskazany przez Klienta przy
składaniu zamówienia.
14. Zamówienie może
być przez Klienta odwołane, za pośrednictwem poczty e-mail lub fax., nie
później niż w dniu wysyłki zamówionego towaru.
15. Za zamówiony
towar Klient ma możliwość dokonania płatności jak poniżej:
za pobraniem
(zapłata przy odbiorze przesyłki)
przelewem na
konto podane na fakturze VAT po wcześniejszym otrzymaniu zgody na przelew
bankowy
Odstąpienie od umowy
16. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
Informujemy, że zgodnie z
„Ustawą o Prawach Konsumenta” z dnia 30 maja 2014 Dz.U. 2014 poz. 827 przysługuje Państwu prawo
konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy.
Konsument może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby
zachować ustawowy termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację
dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Aby odstąpić od umowy należy
złożyć Sprzedającemu stosowne jednoznaczne oświadczenie wysyłając je pocztą: na
adres Piotr Cielecki, Racławicka 142/94, 02-117 Warszawa lub pocztą
elektroniczną: na adres e-mail: kontakt@piotrcielecki.pl.
Konsument może skorzystać ze wzoru
odstąpienia od umowy, podanego poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócone zostaną
niezwłocznie wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia
rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez nas), a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia
od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba
że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku
nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - wzór:
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku
chęci odstąpienia od umowy)
Piotr Cielecki
Racławicka 142/94
02-117 Warszawa
Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od
umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy
……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru
……………………………………………….… .
Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji
papierowej)
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do umów:
• o świadczenie
usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
• w której cena
lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy;
• w której
przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
• o dostarczanie
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o
utracie prawa odstąpienia od umowy.
Reklamacje
17. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej
Umowy pod adresem: kotakt@piotrcielecki.pl
lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy tj. Piotr Cielecki, Racławicka
142/94, 02-117 Warszawa.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
18. Sprzedający rozpoznaje wszystkie reklamację w terminie
do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację
wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty
tradycyjnej. W przypadku ewentualnych braków w reklamacji Sprzedawca
poinformuje Klienta o konieczności ich uzupełnienia w niezbędnym zakresie w
terminie 7 dni licząc od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń, rozstrzygania
reklamacji
18. Klient może skorzystać z następujących możliwości
pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania reklamacji:
a) uzyskać pomoc korzystając z nieodpłatnej pomocy właściwego
miejskiego lub powiatowego rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznych tj. Federacja Konsumentów,
www.federacja-konsumentow.org.pl/, infolinia 800 889, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich, http://www.konsumenci.org/, infolinia 800 889 866.
b) jest uprawniony do zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie
sporu do polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej.
c) jest uprawniony do zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej.
Postanowienia końcowe
19. Rozstrzyganie mogących powstać sporów pomiędzy
Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu
Cywilnego, zostaje poddane właściwym sądom zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu
postępowania cywilnego. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy
Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu
Cywilnego zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
20. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie, a o
wszelkich jego zmianach Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na
stronie głównej sklepu zawierającej informacje o zmianach i terminie ich
wejścia w życie który to termin nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia
ogłoszenia zmian.
21. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen
jednostkowych towarów znajdujących się w ofercie sklepu. Zmiana cen nie będzie
dotyczyć zamówień już przyjętych do realizacji. Sprzedający zastrzega sobie
także prawo do wycofania wybranych towarów z oferty.