Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Inteligencja emocjonalna w pracy lidera

Autor wpisu pcielecki 06.03.2024 0 Komentarze

 

W zeszłym tygodniu, w ramach programu First Time Menager w Ican Institute, miałem przyjemność poprowadzić tę wspaniałą grupę menadżerów przez dwudniową sesję z zarządzania sobą. Pracowaliśmy sporo nad inteligencją emocjonalną w pracy lidera. Przy tej okazji polecam artykuł, który niedawno ukazał się na blogu Ican Institute.

 

„Kompetencje miękkie to w dzisiejszym świecie równie ważne aspekty w rozwijaniu oraz budowaniu swojej kariery, co stricte poziom naszego IQ, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, czy przebyte kursy. Obecnie coraz większą wagę przywiązuje się nie tylko do konkretnych, łatwo mierzalnych umiejętności, ale właśnie również do wrodzonych oraz nabytych cech charakteru i zdolności, które umożliwiają lepszą współpracę w zespole, większą odporność na stres, czy wysoką kulturę osobistą i empatię w stosunku do swoich podwładnych, przełożonych oraz kolegów z zespołu. Rozwój inteligencji emocjonalnej to szeroki temat, który z roku na rok interesuje nas coraz bardziej – i słusznie! Zdecydowanie warto się nad nim pochylić i zadbać o odpowiednie zrozumienie oraz rozwijanie swojej emocjonalności”.

 

Kompletny tekst znajdziecie TUTAJ.

 

Owocnej lektury.

Zostaw komentarz