-
Koszyk jest pusty!
Z tymi oto zdolnymi i pracowitymi ludźmi z firmy Arup Polska pracowaliśmy nad używaniem narzędzi storytellingowych w wystąpieniach biznesowych. A rzecz to ważna, zwłaszcza gdy do zaprezentowania mamy twarde dane, słupki, tabele i liczby, które podane w formie suchych faktów błyskawicznie wypadają z głów naszych odbiorców. Umiejętność opowiadania historii przydaje się również gdy jako wyspecjalizowani technicznie inżynierowie chcemy przekazać naszą wizję klientowi, który nie operuję branżowym żargonem, nie chwyta skrótów myślowych, a to, co dla nas oczywiste, dla niego jest czarną magią.
Stosowanie metafory, analogii, skryptów narreacyjnych, rekwizytów i innych technik storytellingowych potrafi nie tylko urozmaicić wystąpienia typu hard data, ale również sprawić, że odbiorcy wyniosą z nich to, na czym zależy nadawcy. A to w biznesowych wystąpieniach publicznych kluczowa kompetencja.
Dziękuję za zaproszenie i do zobaczenia przy kolejnych realizacjach!